Fraflytningsrengøring fra 980,-

Står du og skal fraflytte din bolig og er tidsplanen løbet fra dig?

Er projekt rengøring blevet for uoverskueligt i flytterodet?

Gider du simpelthen ikke gøre rent, når først du er fraflyttet?

Uanset hvad grunden er, så fortvivl ikke - vores Hjælpere kommer gerne og gør det for dig! OG husk du kan trække op til 6000 Kr. af arbejdslønnen fra, via Håndværkerfradraget på din årsopgørelse! Ikke dårligt- læs mere her

 

Det er dog vigtigt at du gør dig visse overvejelser før du booker en Fraflytningsrengøring, sådan at dine forventninger til Hjælperens arbejde og omvendt, mødes og bliver opfyldt.

1. Er din bolig 100% tømt for møbler og inventar, så vores Hjælper frit og nemt kan komme til?

2. Er der tid nok fra vores Hjælper ankommer til du skal aflevere nøglen til udlejer/køber/næste lejer eller lave fraflytningsgennemgang?
 - husk ikke at være tidsoptimist, grundig rengøring tager tid! Og en fraflytningsrengøring kræver ofte at der skal gøres rent i hjørner og kroge hvor der normalt ikke bliver gjort rent = tidskrævende.

3. Har du de rengøringsting det kræver, for at vores Hjælpere kan udførere et ordentligt stykke arbejde?
 - masser af karklude, masser af viskestykker til at polere efter med, masser af skuresvampe, støvsuger inkl. nye poser, gulvspand + moppe samt alle afskygninger af rengøringsmidler. Støvkost, skraldeposer, vinduesskraber, moppeklude, gummihandsker?

4. Husk at der enten skal være lamper og lys i din bolig eller også skal bookningen ligge så tilpas tidligt at vores Hjælper kan se tydeligt via dagslys - så husk på dette, inden du fjerner den sidste standerlampe.

5. Ikke alle mennesker er født med lange ben, så husk at stille en trappestige eller en skammel/taburat til rådighed, så Hjælperen også kan nå de øverste hylder og oven på skabene.

Kan du svarer "Ja" til alle ovenstående punkter?

Så Book 5 Timers Fraflytningsrengøring
til 980 Kr.

 

*Der kan tilkøbes ekstra timer til alle ydelserne.